Alla inlägg under december 2013

Av Emilia Grape - 8 december 2013 16:19

Veckorna gick i skolan och allt är vanligt nu. Tråkiga NO lektioner, svettiga idrotter och frustrerande matte lektioner. Just nu är det stressen som tar över. Hösten är den tiden som lärarna sätter ut betygsvarningar. Ugh. Jag satte mig vid datorn och började skriva på min uppsats i SO. Jag han inte mer än att skriva rubriken, ett sms poppade upp på min mobil. "Hej babe! Ledig idag?" Jag log åt Justins sms. "Både ja och nej, ska skriva en uppsats om religion :S" Det hann knappt gå 1 minut innan han svarade. "Jag kommer över, jag äger på religion! Plus att då kan vi sova över, jag vill ha min tjej nära mig <3" Haha Justin, nu ljuger du. Tänkte jag. Du fick F i religion. "Ja eller hur :* Ta med dig om du vill ha fredagsmys för vi har bara läsk och popcorn." "Ska bli babe :*" Fick jag som svar.
30 min senare.
Dörren öppnades och Justin kom inropades:
-JAG ÄR HÄÄÄÄR! Jag började skratta medans jag gick mot hallen.
-Tur för dig att det bara är jag hemma. Skrattade jag medans han omfamnade mig i en kram.
-Tycker du? Han gav mig en Tempo kasse.
-Ja, vad har du med dig då? Frågade jag nyfiket.
-Lite smått och gott. Titta inte det blir en överraskning. Sa han medans han tog av sig ytterkläderna.
-Okej. Sa jag och lyfte upp händerna i luften. Han gick förbi mig och la väskan i mitt rum.
-Så vad behöver prinsessan hjälp med? Frågade han med armarna i kors.
-Religon. Sa jag och gick närmare honom.
-Jasså? Varför messa du mig i såna fall? Jag har ju F i religion. Han log och slog mig lite löst på armen.
-Inte enligt mina sms! Han tog min mobil och raderade dom senaste smsen mellan oss.
-Taskigt! Skrek jag medans mina händer viftade efter mobilen. Han bara skrattade. Fan varför kunde jag aldrig sätta kod på min mobil?
-Så! Nu kan du få tillbacka din mobil. Mobilen låg nu i min hand och jag lipade surt mot Justin. Han gjorde hundögonen mot mig och jag kan inte motstå dem. Jag lutade mig fram och kysste honom, han besvarade kyssen direkt och la ena handen på min nacke och andra på min kind.

-Är du fortfarande sur på mig? Sa han efter vi avslutat kyssen. Jag skakade på huvudet och gav honom en till kyss. Han tog tag i min höft och drog mig mot sängen. Nu låg han över mig medans vi kysste varandra.

 
-Vi är hemma! Mammas röst hördes in till mitt rum. Vi avslutade kyssarna och såg på varandra, skrattade och gick upp ur sängen.
-Hej Eva! Sa Justin medans han drog handen genom håret lite generat.
-Oh Justin jag visste inte att du va här. Mamma log mot oss medans hon började packa in matkassarna.


(Lyssna på medans du läser)

Vi gick tillbaka in i mitt rum och Justin satte på musik. Klockan började närma sig 18:00 och vi stod i mörkret pressade mot varandra i en tryckare. Gatulyktornas ljus gick igenom persiennens mellanrum och gav ett ljus på väggarna. Han drog en slinga bakom mitt öra och viskade "jag älskar dig".
-Jag älskar dig med. Viskade jag tillbaka. Vi stod i mörkret, omfamnade av varandra. Lyckliga för ögonblicket. Jag tittade upp på de hasselnötsbruna ögonen och log lite smått. Han kysste mig på pannan och drog mig tätare intill honom.

 

30 min senare
-Hörrni det är mat! Ropade mamma från köket.
-10 kyssar på att det är tacos! Skrek Justin medans han sprang ut i köket. Skrattande sprang jag efter vetandes att Justin skulle vinna vadet. Det va fredag och då är det tacos som står på matbordet. Efter maten satte vi oss på min säng med påsen som han tagit med sig.
-Okej vill du se vad jag hade med mig?
-Ja. Skrattade jag. Han prasslade lite med påsen innan han tog upp?.En sallad?!
-En sallad? Whaat?! Jag började garva och det gjorde han också.
-Ja jag tänkte att du skulle lära dig äta sallad! Hans flin va större än Ryssland.
-Skojar du? Är det här vårat mys? Jag skrattade och tog upp salladen.
-Inte bara. Sa han och tog upp en chipspåse ur kassen tillsammans med en Sprite. Jag kramade honom hårt och sa:

-Jag vill aldrig förlora dig.


Presentation


Hej! Jag heter Emilia Grape och är 15 år. På min blogg kommer du kunna läsa noveller eller historier om Justin Bieber. Föhoppningsvis så kommer ett kapitel varje vecka :) Hoppas att ni gillar mina inlägg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards